Oppnå full oversikt og effektiv oppfølging av kunder, leverandører og ansatte når du trenger det.

Organisering av kunder har aldri vært enklere med vårt selvforklarende, elegante design. Dette øker din salgsproduktivitet raskt ved å gi deg enkel tilgang til kundedata, filer og oversikt over tilbud, inkludert salgsprosessfaser, for økt kundelojalitet og kundetilfredshet. Direkte tilgang til relevant kundeinformasjon gir deg muligheten til å følge opp og oppdatere kontinuerlig i din kunde kommunikasjon.

Å ha alle ansatte på ett sted gir deg full kontroll. Med en personalmappe for hver ansatt, samler du all nødvendig informasjon, maler om lønn, ansettelse, arbeidstid, ferie, oppsigelse, trygderettigheter, permisjon og pensjon osv. på ett sted. Dette gir deg enkelt verktøy for administrasjon. Vi tilbyr også en detaljert personalhåndbok som gir grundig innsikt og retningslinjer. Sammen gir både personalmappen og håndboken deg alt du trenger for en effektiv og oversiktlig personaladministrasjon.

Styring av leverandører gir deg økt kontroll på dine leveranser. Med modulen kan du enkelt søke opp riktig informasjon fra Brønnøysund samt sjekke sentralgodkjenning fra Direktoratet for byggkvalitet, DIBK.

mycontact hjelper deg på en effektiv måte å samle all din kommunikasjon og dokumentasjon, alt på et sted, for kunder, leverandører og ansatte.

mycontact har en brukervennlig søkefunksjon som lar alle i bedriften enkelt finne svar på det som gjelder til enhver tid, og oppdateringer skjer automatisk.

  • Dokumenter

    Den elegante integrasjonen med Microsoft Office lar deg opprette dokumenter i Word, PowerPoint og Excel og lagrer automatisk dokumentet på kontakten for enkel tilgang senere.

  • Oppgavestyring

    Sett opp neste aktivitet slik at du vet hva som skal gjøres for å close dealen. Tildel deg selv eller andre oppgaver og legg dem i kalenderen så du får satt av tid til å gjennomføre dem. 

  • Notater

    Legg til notater om salgsprosesser, reklamasjoner osv., funksjonen gjør det enkelt å notere viktige data om kontakten.

  • Epost

    Arkiver alle e-poster i modulen og knytt den til riktig bedrift, kontaktperson, aktivitet, salgsprosess eller prosjekt. I etterkant kan du søke på et utall kriterier for å finne den spesifikke e-posten. Du kan også sende epost direkte fra modulen.

  • Personalhåndbok / Personalmappe

    Få full oversikt over alle aspekter av ansettelsesforholdet i ett system, fra ansettelse til oppfølging av ansatte, har du mer enn nok informasjon til å utvikle dine HR-prosesser – og viktigst av alt, dine ansatte. Stor dokumentbank med maler.

  • Internkontroll HMS

    Malbanken tilbyr et riktg utvlag av maldokumenter innen HMS og KS. Du samler all informasjon på ett sted og har den lett tilgjengelig for både arbeidsgiver og arbeidstaker.

  • Regnskapstall

    Med vår integrasjon med proff.no, kan du enkelt hente regnskapstall fra de siste 10 årene . Integrasjonen med DIBK gjør at du enkelt kan hente data om sentralgodkjenninger til leverandørene dine.

  • Prosjekt og kalkulasjon

    Med den sømløse integrasjonen med mycalc og myproject er det enkelt å knytte prosjekt og kalkulasjonsdata til rett kunde. Dette kan gi deg økt kontroll og gjøre det lettere å vinne jobber i tilbudsfasen.

Hvordan øke lønnsomheten gjennom sterkere kundeforhold med et CRM-system for Bygg- og Anleggsbransjen

Effektiv datadeling - med Build moduler, Alt i én løsning