mycontact: full oversikt og oppfølging av kunder, leverandører og ansatte.
Oppfølging av kunder og ansatte
Organisering av kunder har aldri vært enklere med vårt selvforklarende, elegante design. Dette øker din salgsproduktivitet raskt ved å gi deg enkel tilgang til kundedata, filer og oversikt over tilbud, inkludert salgsprosessfaser, for økt kundelojalitet og kundetilfredshet.
Direkte tilgang til relevant kundeinformasjon gir deg muligheten til å følge opp og oppdatere kontinuerlig i din kunde kommunikasjon.
Med mycontact får du:
Kundeoppfølging: Enkel tilgang til kundedata, filer og tilbud med oversikt over salgsprosesser, som gir økt produktivitet i salg, kundelojalitet- og tilfredshet.
Personaladministrasjon: Samler informasjon om ansatte i personalmapper, kombinert med en detaljert personalhåndbok for effektive HR-prosesser.
Komplett CRM-system og CRM verktøy
Leverandørstyring: Kontroll på leveranser med direkte søk gjennom Brønnøysundregistrene og sjekk av sentralgodkjenning fra DIBK.
Alt på ett sted: Samler kommunikasjon og dokumentasjon for kunder, leverandører og ansatte. Brukervennlig søk og automatiske oppdateringer.
Relaterte moduler:
Mer informasjon om CRM-systemet
Relaterte artikler
Hvordan øke lønnsomheten gjennom sterkere kundeforhold med et CRM-system for Bygg- og Anleggsbransjen
Vil du forstå hvordan CRM øker lønnsomheten?
Effektiv datadeling - med build moduler, Alt i én løsning
Vil du forstå mer om hvordan datadeling faktisk fungerer?
