Våre digitale løsninger
Våre produkter er utviklet spesielt for bygg-, anlegg- og eiendomsbransjen og hjelper deg med å effektivisere alt fra prosjektstyring, ansattadministrasjon, dokumentasjon og kommunikasjon. Enten du trenger oversikt, samarbeid eller kontroll, tilbyr vi brukervennlige verktøy som gjør hverdagen enklere – på kontoret og ute på byggeplassen.

Personal: mycompany
Få full kontroll på ansatte, arbeidsdistribusjon, ressursplanlegging, avtaler, timeføring, ferie og fravær.

CRM: mycontact
Enkel og effektiv kundebehandling, med rask tilgang til kundedata, dokumenter og tilbud.

Kalkulasjon: mycalc
Rask og presis kalkulasjon for bygg og anlegg, med prisbank og profesjonelle tilbud og rapporter.

Aktivitetsplan: myplanner
Full kontroll på prosjektplanlegging, med ganttvising og ressursstyring.

Prosjekstyring: myproject
Full kontroll på byggeprosjekter, med enkel tilgang på dokumenter, sjekklister, avvik og timeføring.

Vedlikeholdsplan: mylccplan
Full kontroll på vedlikehold, drift og oppryddinger, med stor prisbank og presise kalkyler.

Innkjøpsforespørsel: myoffer
Effektive innkjøp, send forespørsler, sammenlign tilbud og velg leverandører.

Digital signering: mydocsign
Rask og enkel digital signering av dokumenter, på alle enheter, hvor som helst.

Facility management: myfacility
Effektiv eiendoms- og driftsstyring, håndter arbeidsordre, leietakere og prosjekter sømløst.

Fordel: mymobile
Felttjenester på mobil, enklere sjekklister, håndter avvik og prosjekttimer hvor som helst.

Fordel: mydashboard
Rask prosjektoversikt, tilpass statistikk med widgets for enkel tilgang på tvers av moduler.

Fordel: integrasjoner
Smartere integrasjon, gjør at dine systemer kan samarbeide enkelt med våre moduler via API.